سلام
پرینتر یا چاپگر، یکی از قطعات جانبی کامپیوتر است که امروزه اهمیت خاصی پیدا کرده است و وجودش برای هر کاربر به یک التزام تبدیل شده است. در بازار نیز پرینترهای مختلفی با مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف وجود دارد. اما در صورتی که پرینتر با هر نوع و خاصیتی دارید بایستی نحوه استفاده بهینه از آن را نیز بدانید. هم‌اکنون قصد داریم تا چهار ترفند کاربردی و آسان پیرامون چاپ بهینه با پرینتر را برای شما مطرح کنیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


سلام

مدتی پیش در سایت ترفندی با عنوان انجام عملیات دیگر در هنگام نصب ویندوز منتشر شد. در این ترفند نحوه انجام سایر عملیات نظیر مشاهده شماره سریال ویندوز به هنگام نصب ویندوز بازگو شده بود. حال در این ترفند به معرفی روش نصب درایور‌ها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز به طور اختصاصی می‌پردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

System Restoreابزاری است که شرکت مایکروسافت با عرضه ویندوز ME در سال 2000، آن را رونمایی کرد. ابزار و قابلیتی خوب که در نسل‏های بعدی ویندوز نیز تکرار شده و پیشرفته‏تر نیز شد. با استفاده از System Restore می‏توان ویندوزی را که به دلیل خاصی دچار مشکل و ایراد شده است را به همان حالت خوب گذشته بازگردانی کرد. این ابزار در حقیقت تنظیمات صحیح ویندوز را به خاطر می‏سپارد و آن را در محلی در هارددیسک برای مواقع اضطراری ذخیره می‏نماید. در ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- نیز شاهد حضور System Restore با مقداری تغییرات هستیم. هسته اصلی System Restore همانی است که در ویندوز XP وجود داشت، اما ساخت یک نقطه بازگردانی (Restore Point) تا حدودی متفاوت از پیش شده است. نقطه بازگردانی زمانی است که ویندوز شما خوب کار می‏کند و شما یک نقطه بازگردانی یا Restore Point می‏سازید که در زمان خرابی ویندوز از آن استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک نقطه بازگردانی در ویندوز 7 بپردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

طبعأ شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‏اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‏برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‏اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتمأ می‏دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‏فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‏سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‏پردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:43 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

هارددیسک های دارای تکنولوژی SATA به دلیل سرعت بالا و ظرافت خود، روز‏به‏روز در حال گسترش هستند. ویندوز ویستا نیز به طور پیش‏فرض از هارددیسک‏های SATA پشتیبانی می‏کند. قابلیتی در ویستا نهفته است که باعث افزایش سرعت بیش‏از‏پیش این نوع هارددیسک‏ها می‏شود. اما به طور پیش‏فرض این قابلیت در ویندوز ویستا غیرفعال است. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال‏سازی این قابلیت و در نتیجه افزایش سرعت هارددیسک‏های SATA را در ویندوز ویستا برای شما بازگو نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


سلام

نرم افزار Internet Download Manager را می‏توان یکی از قدرتمندترین و محبوب‏ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود دانست. IDM توانمندی‏ها و قابلیت‏های متنوعی دارد، اما یکی از قابلیت‏هایی که اکثر کاربران از آن بی‏خبرند و از آن استفاده نمی‏کنند امکان ویروس‏یابی اتوماتیک فایل‏ها پس از دانلود توسط آنتی‏ویروس نصب شده بر روی ویندوز است. به این صورت که با فعال‏سازی این قابلیت، در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‏ویروس نصب کرده باشید، فایل‏هایی که توسط IDM دانلود می‏شوند بلافاصله پس از دانلود به طور خودکار توسط آنتی‏ویروس مربوطه چک می‏شوند تا مبادا ویروسی باشند. این ترفند تا حد زیادی، امنیت سیستم شما را در اینترنت بهبود می‏بخشد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یا تاکنون پیش آمده است که بخواهید به تاریخ و زمان دقیق آخرین باری که کامپیوتر Shutdown شده است پی ببرید؟ در این ترفند قصد داریم نحوه پی بردن به این موضوع را از طریق 3 راه مختلف در ویندوزهای XP و ویستا بررسی نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یکی از مواردی که در حوزه امنیت شبکه و اینترنت بسیاری از کاربران حتی کاربران حرفه ای را نیز بسیار تهدید میکند فعالیت های اینترنتی ناخواسته ای است که در محیط ویندوز انجام میگیرد. این فعالیت ها ممکن است چه از طریق نرم افزارهای مختلف نصب شده و چه از طریق بدافزارهایی (Malware) که ممکن است بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد و به طور مخفیانه جاسوسی سیستم را بکند صورت بگیرد. به عبارتی دیگر، ممکن است به این موضوع دقت کرده باشید که در هنگام اتصال به اینترنت ، اگر هیچ فعالیتی نظیر باز کردن صفجه وب توسط مرورگر انجام ندهید ، در پنجره Status مربوط به کانکشن اینترنت شما و در قسمت Activity مقدار Send و Receive باز هم تغییر خواهد کرد. این بدین معناست که پس از اتصال شما به اینترنت همواره در پشت پرده ارتباطات پنهانی در میان ویندوز و اینترنت برقرار است. این ارتباطات مخفی میتواند گاهی انقدر مضر باشد که باعث اشغال زیادی از پهنای باند اینترنت شما گردد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کلیه ارتباطات جاری انجام شده میان ویندوز و اینترنت توسط نرم افزارهای نصب شده را به شکل ریز شده و دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام به موقعی در جهت حل آن صورت دهید.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سلام

حتمأ شما نیز با Firewall یا دیوار آتشین موجود در ویندوز XP و ویستا آشنایی دارید. وظیفه اصلی این Firewall در درجه اول تأمین امنیت سیستم شما در برابر حملات خارجی به ویندوز است. اما این قابلیت همواره تأثیر مثبت ندارد و گاهی لازم میشود که آن را غیرفعال نماییم. جهت فعال سازی و غیرفعال سازی دیوار آتشین در ویندوز بایستی ابتدا به Control Panel و سپس Windows Firewall رفته و آن را فعال کنیم که این راه تا حدودی طولانی است. هم اکنون قصد داریم روشی میانبر از طریق ساخت Shortcut در ویندوز جهت فعال و غیرفعال نمودن Firewall برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با یک دوبار کلیک بر روی آیکون مربوطه بر روی دسکتاپ دیوار آتشین را فعال نمایید و یا بلعکس.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

WinMend Registry Cleaner 1.6.1 بهینه سازی رجیستری

 

WinMend Registry Cleaner 1.6.1 پاک سازی رجیستری با قدرتی باور نکردنی و بهینه سازی نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوز از جمله کارآیی های WinMend Registry Cleaner می باشد. کارکرد اصلی این نرم افزار تمیز کننده رجیستری ، بهینه سازی رجیستری ،پشتیبان گیری و زمان بندی رجیستری می باشد. WinMend Registry Cleaner با داشتن محیطی امن و مطمئن به شما امکان می دهد تا تمامی داده های خود که در رجیستری ویندوز ثبت شده اند را تجزیه و تحلیل کنید و در آخر هر کدام از آنها که به ویندوز خسارت وارد می کنند حذف کنید. این نرم افزار با دارا بودن موتوری قدرتمند در عرض چند دقیقه کلیه داده ها را بررسی کرده و برای حذف داده های مخرب به شما هشدار می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Registry Cleaner 1.6.1 :

    * اسکن سریع سیستم
    * بهینه سازی و پاکسازی رجیستری
    * افزایش سرعت سیستم پس از بهینه سازی
    * آزادتر شدن هارددیسک ، پردازنده اصلی و حافظه رم پس از پاکسازی
    * انجام بسیاری از کارها به صورت خودکار
    * سهولت در استفاده از نرم افزار
    * حجم بسیار مناسب و واسط کاربری جذاب
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



ادامه مطلب ...


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

عکس های خود را توسط Caricature Photo To Cartoon v3.0.3283.37176 به تصاویر کارتونی تبدیل کنید


امروزه کاربران قادرند تا نیازهای مختلف کامپیوتری خود را با استفاده از نرم افزارهایی که به صورت آماده بسیاری از توانایی ها را در اختیار کاربران قرار میدهند را برآورده سازند. بسیاری از نرم افزارها در زمینه های مختلفی همانند طراحی وب و یا ویرایش تصاویر ، ابزارهایی را در اختیار کاربران خود می گذارند که نیازهای مورد نیاز آن ها را در زمینه لازمه برآورده می سازد. بیشتر نرم افزارهایی که به این شکل مورد استفاده کاربران قرار میگیرد در زمینه هایی می باشد که نرم افزارهای تخصصی آن ها دارای ابزارهایی می باشد که کارکرد با این ابزارها نیاز به داشتن تخصص خاص می باشد. از جمله این برنامه ها می توان به نرم افزارهای ویرایش عکس اشاره نمود.در این مطلب نرم افزاری را مرتبط با این موضوع به شما معرفی می کنیم. بسیاری از کاربران هر روزه در سیستم های خود عکس های جدیدی از خود و یا محیط اطراف خود را ذخیره سازی می نمایند که در بسیاری از مواقع نیز با استفاده از نرم افزارهای ویرایش و طراحی عکس همانند فتوشاپ اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این تصاویر می کنند. یکی از افکت هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران و طراحان گرافیکی می باشند افکت کارتونی بر روی تصاویر است. در نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ کاربران قادرند تا با ایجاد لایه های مختلف و متعدد بر روی یک تصویر و استفاده از افکت های لایه ای یک تصویر واقعی را به یک تصویر کارتونی تبدیل نمایند که این روش برای کاربران مبتدی بسیار مشکل است. Caricature Photo To Cartoon نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند یک تصویر واقعی را با چند کلیک به یک تصویر کارتونی حرفه ای تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از چند کلیک تصویر مورد نظر خود را به یک  تصویر کارتونی تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Caricature Software می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 18:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

بازیابی فایل ها با نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0

Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0:
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده حتی پس از نصب دوباره ویندوز
- برگرداندن اطلاعات پس از تغییر پارتیشن ها
- سازگاری و هماهنگی با سه سیستم فایل FAT ، NTFS و EXFAT
- سازگاری با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون برای بازیابی
- هماهنگی کامل با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش ، فلاپی دیسک ها و ...
- نهایت کارآیی در بازیابی فایل ها
- وجود 4 حالت مختلف در بازیابی فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حذف ویروس اتوران با نرم افزار کم حجم NoAutorun 1.1.2.25

NoAutorun نرم افزاری فوق العاده کاربردی و بسیار کم حجم بوده که می تواند امنیت سیستم شما را در برابر ویروس های اتوران تامین نماید. این نرم افزار کوچک که نیازی به نصب شدن هم ندارد توانایی پاک سازی و حذف کامل این ویروس ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

DVDFab Passkey 8.0.3.0 Final شکستن قفل دی وی دی

DVDFab Passkey 8.0.3.0 Final نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید.
این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساخت والپیپرهای متحرک دسکتاپ Animated Wallpaper Maker


 

Animated Wallpaper Maker نرم افزاری برای ساخت تصاویر پس زمینه متحرک برای دسکتاپ می باشد. فقط کافیست که عکس ها و تصاویرتان را به برنامه اضافه کرده و با چند کلیک والپیپر زیبای مورد علاقه خودتان را بسازید. نرم افزار Animated Wallpaper Maker افکت های زیبایی نظیر چکیدن قطره آب ، سایه در آب ، آتش و … را در اختیار شما قرار می دهد تا به تصاویرتان اضافه نمایید و زیبایی آنها را دو چندان کنید.

برخی از قابلیت های Animated Wallpaper Maker 2.5.6:
- نیاز نداشتن به قطعات سخت افزاری بالا
- دارای افکت های فوق العاده زیبا برای ساخت والپیپرهای متحرک
- استفاده از تصاویر بدون کاهش کیفیت
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
- محیط کاربر پسند و استفاده آسان

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تغییر آیکون پوشه ها با Teorex FolderIco 1.0

Teorex FolderIco نرم افزاری جالب و مفید می باشد که به وسیله آن قادرید آیکون پوشه های ویندوز را به آسانی و در کمترین زمان تغییر دهید. همچنین می توانید رنگ بندی پوشه های ویندوز را تغییر نمایید. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مدیریت و نگه داری رمزهای عبور با Passport 1.2

Passportیک نرم افزار کم حجم، رایگان و بسیار کاربردی می باشد که توسط آن قادرید رمزهای عبور خود را مدیریت کنید و دیگر رمزهای خود را فراموش نکنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قدرتمند ترين برنامه فشرده ساز جهان WinRAR v4.01 (x86) Final

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR v4.01 (x86) Final:
- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Webcam Surveyor 1.9.2 build 561

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

 برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
- استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
- ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
- قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
- امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
- توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز 7 با Logon Screen 2.52

 

Logon Screen  نام نرم افزاری جالب و رایگان برای تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه ، به راحتی می توانید هر زمان که خواستید عکس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را به عکس دلخواه خود تغییر داده و نیز هر زمانی که خواستید آن را به حالت اولیه خود برگردانید. این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و قابل حمل می باشد. سرعت انجام این کار توسط این نرم افزار خیلی خیلی بالا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساعت گوشی های اچ تی سی برای کامپیوتر - HTC Home Apis v3.0 Build 518 Final

 

یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کمیاب آنلاین دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 18:27 ::  نويسنده : behi1ty

 سلام

نرم افزار تغییر سایز دسته جمعی عکس ها با Picture Reduce Studio 3.0.3

 

همانطور که می دانید استفاده از عکس های کم حجم در صفحات وب و یا در ایمیل بسیار الزامی است و باعث می شود راحت تر و سریع تر شما بتوانید تصاویر را ببینید و یا آنها را بر روی کامپیوتر خود دخیره کنید. بعضی از مواقع نیز پیش می آید که شما می خواهید تعدادی عکس را تغییر اندازه دهید. Picture Reduce Studio یک برنامه بسیار ساده و با رابط کاربری بسیار بالا می باشد که شما را قادر می سازد تنها با چند کلیک تعدادی زیادی از تصاویرتان را تغییر اندازه دهید بدون آنکه کیفیت تصاویرتان کاهش یابد . همچنین می توانید با استفاده از این برنامه تصاویر خودتان را برای دوستانتان ارسال کنید و در وقتتان صرفه جویی کنید. این برنامه فرمت های BMP, JPEG, PNG, GIF ,WMF را پشتیبانی می کند .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

پاک سازی کامل تمامی ردپاها در ویندوز باTracks Eraser Pro 8.51

 

 

 

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

اولين چيزي كه به ذهن يك هكر حرفه اي، بعد از ورود به سيستم قرباني خود مي رسد .........

ايجاد يك راه ورود براي حمله دوباره است كه اين كار را با گذاشتن يك فايل جاسوسي و Backdoor‌ مي توان انجام داد . اما اگر سيستم قرباني داري يك آنتي ويروس به روز باشد ديگر نمي توان روي اين كار حساب باز كرد و راه ديگر ، پيدا كردن پسوردهاي سيستم براي حمله از مكانهاي ديگر است اما پيدا كردن همين پسوردها مشكل ديگري است كه به صورت دستي بسيار وقت گير است اما اين برنامه فقط در صورت رجيستر بودن تمام اين كارها با سرعتي باور نكردني  انجام مي دهد و تمام پسوردهاي سيستم را بيرون كشيده و در اختيار ما قرار مي دهد .

اين برنامه براي مديران شبكه هاي  بزرگ رايانه اي و يا كساني كه به علم هكري آشنا هستند بسيار مفيدتر از آن چيزي است كه به نظر مي آيد .

خوبي اين نرم افزار اين است كه در يوزر محدود شده نيز به راحتي كار مي كند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Flash Renamer v6.52 - نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها

نرم افزار Flash Renamer ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار یک ابزار سریع جهت مدیریت مجموعه فایل هایی مانند عکس های دیجیتال، MP3 ها، فیلم و ... است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را با حروف بزرگ و كوچک و تركیب اعداد مرتب كنید. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و  یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Renamer:
- تغییرنام دسته ای هزاران فایل
- مرتب کردن فایل ها با حروف بزرگ و يا كوچک و تركيب اعداد
- تغییر نام MP3 ها با استفاده از تگ آنها
- پشتیبانی از تگ های Exif
- تغییر تاریخ و ویژگی های فایل
- امکان جست و جو و جایگزینی رشته ها در نام گذاری فایل ها
- گذاشتن و برداشتن صفت های فایل مانند: read only، hidden و ...
- اضافه کردن شمارنده
- استخراج خواص رسانه ها مانند: عرض، ارتفاع و زمان
- امکان کار کردن بر روی فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها
- مدیریت آسان مجموع تصاویر با استفاده از حالت thumbnail
- لایه صفر برای مرتب سازی صحیح
- وجود منو های متنی برای دسترسی سریع به FR
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...



ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Zentimo xStorage Manager v1.3.1.1131 - نرم افزار مدیریت درایو و دستگاه های خارجیUSB

Zentimo xStorage Manager موجب صرفه جویی در زمان و گسترش توانایی های کاربران، هنگام کار کردن با فلش درایوها، درایوهای قابل حمل، مموری ریدرها و سایر دستگاه های متصل از طریق پورت USB می شود. این نرم افزار حاوی منویی برای مدیریت ابزار است؛ هدف این منو انجام وظایف پرکاربرد؛ دیدن سایز و میزان حافظه خالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر آیکون مربوط به درایو، مخفی کردن یک درایو از منو، اسکن برای تغییرات سخت افزاری و توقف یکباره تمام دستگاه ها، با یک کلیک است، از جمله ویژگی های این نرم افزار تست صحیح سرعت درایو است، از آنجایی که تست سرعت بیشتر درایوها تنها با سرعت خواندن/نوشتن یک فایل بزرگ بر روی آن ها اندازه گیری می شود، یک سرعت نظری برای درایو نمایش داده می شود، در اکثر موارد این سرعت حقیقی نیست زیرا اغلب فایل های کوچک روی درایوهای خارجی نوشته می شود. تحقیقات نشان می دهد که برخی از فلش درایوها عملکردی بدتر از دیگر فلش درایو در نوشتن فایل های کوچک دارند، در صورتی که کارایی آنها در نوشتن فایل های بزرگ  یکسان است. Zentimo سرعت خواندن/نوشتن را درمورد سه سایز مختلف از فایل ها اندازه گیری می کند؛ فایل های کوچک 32KB، فایل های متوسط 3MB و فایل های بزرگ 100MB؛ سپس میانگین تمام اندازه گیری ها را به عنوان سرعت درایو نمایش می دهد. سرعت میانگین محاسبه شده توسط Zentimo منعکس کننده عملکرد واقعی درایو خواهد بود و این اندازه گیری حتی از مشخصاتی که توسط فروشنده به شما ارائه شده، دقیق تر است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Zentimo xStorage Manager:
- ثابت کردن یک درایو برای یک ابزار خاص
- جلوگیری از اختصاص درایو خاص به یک ابزار هات پلاگ
- قابلیت تعیین برنامه های خاص برای اجرا شدن در زمان معین؛ بعد از اتصال ابزار، قبل از جدایی ابزار، بعد از توقف ابزار، بعد از جدا کردن ابزار و ...
- تعین تنظیمات عمومی و یا تنظیمات مربوط به هر ابزار
- اطمینان از ایمنی کامل هنگام جدا کردن ابزار
- توانایی متوقف کردن درایوهای ساتا
- تست صحیح سرعت درایو
- ذخیره و بازگردانی تنظیمات برنامه ها
- گزینه ای برای بستن اتوماتیک فرآیندهای اتوران
- حاوی یک دکمه برای متوقف کردن یکباره تمامی دستگاه هایی که در منو میبینید
- ذخیره و بازیابی تنظیمات برنامه؛ در این ورژن می توانید تمام تنظیمات برنامه را در یک فایل ذخیره کرده و در صورت لزوم با چند کلیک آن ها را بازگردانید؛ این ویژگی زمانی مفید است که بخواهید تنظیمات یک برنامه را در کامپیوتر دیگری تکرار کنید و یا تصمیم به نصب مجدد سیستم عامل خود داشته باشید
- پنهان کردن آیکون Systray؛ با فعال کردن این گزینه،هنگامی که درایو متوقف شده در منو موجود نباشد، آیکون Systray مخفی شده و پس از وارد کردن یک درایو، آیکون Systray دوباره ظاهر خواهد شد
- نمایش منوی توقف در حالی که هیچ دستگاه متوقف شده ای وجود ندارد (با کلید فوریWin+S)
- شامل مجموعه ای از آیکون های ابزار، آیکون های قدیمی بهبود یافته و آیکون های جدید افزوده شده با تنوع زیاد در رنگ و مدل برای درایوهای فلش، مموری کارت ها، هاردهای اکسترنال و ...



ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

بازیابی فایلها از روی حافظه های قابل حمل با Flash Drive Recovery 1.3

SoftOrbits Flash Drive Recovery 1.3 نرم افزاری مفید جهت بازیابی اطلاعات و فایلهای پاک شده از روی انواع حافظه های قابل حمل از جمله فلش مموری ها می باشد. طبق ادعای کمپانی SoftOrbits تولید کننده نرم افزار Flash Drive Recovery این برنامه می تواند فایلهای پاک شده را حتی از روی فلش مموری های فرمت شده نیز ریکاوری نماید. همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد تا قبل از بازیابی کامل فایلهای تصویری پیش نمایشی از آنها به شما ارائه دهد تا دقیقا فایل مورد نظرتان بازیابی نمایید. SoftOrbits Flash Drive Recovery بدون نیاز به نصب و به صورت پرتابل می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ابزاري جهت كشف پسورد اكانت هاي اينترنتي Windows

Dialup Password Recovery نرم افزاري فوق العاده جالب و كاربردي است كه قادر است پسورد هاي  همه Connection هاي ايجاد شده در ويندوز را  بازيابي كرده و در اختيار شما قرار دهد!
چنانچه پسورد خود را در يك كانكشن وارد كرده و ذخيره نموده ايد  و آن را به خاطر نداريد , ميتوانيد با استفاده از Dialup Password Recovery  رمز عبور خود را كشف كنيد.

اين نرم افزار كوچك با سيستم عامل هاي مختلف مايكروسافت از جمله Win-9x, Windows ME, Windows NT, Windows 2000 and Windows XP  سازگار بوده و قادر است پسوردهاي اكانت هاي ديگر حساب هاي ويندوز را نيز كشف نموده و در پايان همه آن ها را در يك فايل متني TXT ذخيره نمايد.
اين نرم افزار از محيط كاربري  ساده اي تشكيل شده و و كار كردن با آن بسيار ساده ميباشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 26748
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1